quotes and sayings Pictures, Images and Photos
Powered By Blogger

Monday, January 17, 2011

Hiyarghhhhhhh ! Berakhirlah kerjaya Part time ice Cream akuu ~

15 haribulan 1 ialah hari last aku kerja part time aku iaitu MENJUAL,MENCEDOK ice cream dekat Gelato uhh. Boleh tahan feymes laa brand nie kann. Tapi kalo sapa2 xpernah cuba makan n xpnah jadi customer lagi dekat Gelato nie memang xtahu laaa rasa, quality eskrem tuu mcm mane..  Masa kerja memang best gak laa  sebab banyak pengalaman kita dapat kann di samping dapat menguatkan tangan mencedok aiskrim dengan sudip.LOL. Best lepak2 dengan member2 , kerja sempOii2, .. N gaji tu boleh tahan laa.. Boleh la tampung hidup daripada SENGKEK kann  :D  tapi tuu xpenting , yg paling penting ialah pengalaman masa kerja tuu. Daripada mencekikkk je duit dengan mak bapak tuu , aku dapat rasa betapa susah nak dapat sesuap nasi tuu  *nada sedih* heheheh.  Tapi aku keje kejap je  , berapa hari ehh.. hurmmm. 2 bulan setengah gk laa aku dapat tahan kerja tuu. N then lama2 da bOring n hilang mood nak keje , (BUKAN MALAS OK! :D) lagipun kelas da start kann, (degree kot heheheh ) xmau laa nak gnggu kelas sebab kerja nii kann (ecececececehh). Aku teringat lagi kata2 salah seorang Lecturer dri HEP masa ceramah kat Orientasi tuu  , hidup jangan jadi tamak~ Alamak!
Aku macam terkesan laaa pulak apabila SI DIA berkata semacam itu.. bukan tamak , tapi xmau susahkan mak. heheh. Ape2 pun , aku da brenti keje daa. Relaks jea laa kat umah. Amalkan mcam dulu laa. On9 , tido, blablabla. xde pekdah punn. haha. ape2 pun , memg best masa keje tuu ! memang kenangan terindah lah ! HAHAH ! usha gamba skekk !






                                              yummyyy   ice creammm  
                                          uwahhhh , ada AMOI laaarhhh amik picx aku !! awww ♥ U hehhee  :D
\




                                                         
                                                      haishhh. 15/1/2011 HariOrang keje last day n orang punya birthday ! :D

No comments:

Post a Comment